Ο Θάνατος της Πριγκίπισσας Νταιάνα – Μέρος 2

















Ο Χένρυ Πωλ εργαζόταν στην ασφάλεια του Ritz και σύμφωνα με το Ρις ήταν ένας από τους οδηγούς των οχημάτων συνοδείας που παρέλαβαν τη πριγκίπισσα Νταιάνα από το αεροδρόμιο την ίδια μέρα. Είναι καλά τεκμηριωμένο ότι είχε παρακολουθήσει τουλάχιστον ένα πρόγραμμα ασφαλούς οδήγησης της Daimler -Benz στη Γερμανία όπως επίσης ότι ήταν μέτριος οδηγός.Μαρτυρικές καταθέσεις γνωστών του λένε ότι ήταν απότομος και νευρικός στους χειρισμούς (χωρίς να αρέσκεται στο να επιταχύνει) και σε κάθε περίπτωση η οδήγηση δεν ήταν μέσα στις βασικές του αρμοδιότητες στο ξενοδοχείο.








Κατηγορίες για την καταλληλότητα του Πωλ έγιναν επανειλημμένα. Τόσο οι επίσημες έρευνες όσο και οι δύο σωματοφύλακες αποδίδουν το δυστύχημα σε επικίνδυνη οδήγηση σε κατάσταση ημιμέθης. Οι αρχικές αναλύσεις αίματος του Πωλ έδειξαν όντως επίπεδα αλκοόλης τριπλάσια του ορίου αλλά αμφισβητήθηκαν από ένα Βρετανό παθολόγο που προσέλαβαν οι Φαγιέντ. Το Νοέμβριο όμως του 2006 και ενώ οι οικογένειες των Φαγιέντ και του Πωλ δεν αποδέχονταν τα ευρήματα, διάφορα δημοσιεύματα ανέφεραν ότι τα δείγματα που εξετάστηκαν ήταν παραποιημένα και είχαν ληφθεί από το πτώμα ενός ανθρώπου που είχε αυτοκτονήσει την ίδια χρονική περίοδο (εξού και τα αντικαταθλιπτικά). Τα αποτελέσματα όμως των εργαστηριακών εξετάσεων δε συνάδουν με τις μαρτυρίες των σωματοφυλάκων, τις εικόνες από τα βίντεο ασφάλειας του Ritz και τις έρευνες στο σπίτι του Πωλ. Και οι δύο σωματοφύλακες έχουν δηλώσει ότι δεν υπήρχε τίποτα στη συμπεριφορά του Πωλ που να προδίδει ότι ήταν μεθυσμένος εκείνο το βράδυ. Τέλος σε ότι αφορά τον Χένρυ Πωλ, πολλά ερωτηματικά εγείρει και το γεγονός ότι ως υπεύθυνος ασφαλείας συνεργαζόταν με τις υπηρεσίες πληροφοριών της γαλλικής αστυνομίας και συγκεκριμένα τη DST. Ευρήματα από έρευνες στον ηλεκτρονικό υπολογιστή του δεν έχουν δοθεί ακόμα στην δημοσιότητα.











Σύμφωνα με την κατάθεση ενός ζεύγους αυτοπτών μαρτύρων και την ανάλυση των συντριμμιών φαίνεται πως η μοιραία Μερσεντές είχε μια πρόσκρουση με ένα λευκόFiat Uno με πινακίδες Παρισιού. Περαιτέρω οι αυτόπτες μάρτυρες περιγράφουν στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου την ύπαρξη ενός μεγάλου σκύλου με μια κόκκινη ή πορτοκαλί μπαντάνα στο κεφάλι. Παρά όμως την εξέταση 4000 αυτοκινήτων από τις γαλλικές αρχές, αρχικά, δεν έγινε δυνατό να ταυτοποιηθεί ο οδηγός. Οι αρχικές κατηγορίες του Μοχάμεντ αλ Φαγιέντ ότι το λευκό αυτοκίνητο ήταν όχημα των μυστικών υπηρεσιών ανασκευάστηκαν αργότερα από τον ίδιο. Εν συνεχεία υποστήριξε ότι το λευκό Uno ανήκει σε ένα φωτογράφο με το όνομα Τζέιμς Αντανσόν που είχε τραβήξει φωτογραφίες της Νταιάνα τον Ιούλιο του 1997 μερικές εβδομάδες πριν το θάνατο της. Αυτό είναι και το πιο σκοτεινό σημείο στην ιστορία!

Οι διάφορες έρευνες έχουν επιβεβαιώσει την ύπαρξη του συγκεκριμένου προσώπου,την κατοχή εκ μέρους του ενός τέτοιου αυτοκινήτου, αλλά όχι και τη συμμετοχή του στο ατύχημα. Η οικογένεια Αντανσόν είχε όντως ένα λευκό Fiat Uno με χρώμα που ταυτόσημο με το χρώμα που βρέθηκε στην Mercedes, πλην κάποιων σημείων που είχαν ξαναβαφτεί, είχε όντως ένα μεγάλο σκύλο και η γυναίκα του Τζέιμς Αντανσόν όντως του είχε αγοράσει μια κόκκινη μπαντάνα που ήταν τότε πολύ της μόδας. Ο Αντανσόν όμως είχε ισχυρό άλλοθι για την μοιραία νύχτα. Σύμφωνα με διάφορες μαρτυρίες, κυρίως της γυναίκας και του γιου του, φέρεται ότι βρισκόταν περίπου250 χιλιόμετρα νότια του Παρισιού για τον τρύγο του Σεπτεμβρίου. Οι δύο μάρτυρες ισχυρίζονται επίσης ότι το αυτοκίνητο ήταν στο γκαράζ τους τη νύχτα της 30ης προς 31ης Αυγούστου. Και όπως έδειξαν οι έρευνες το αυτοκίνητο ήταν σε πολύ κακή κατάσταση με 370000 χιλιόμετρα, χωρίς να έχει υποστεί συντήρηση για χρόνια. Αν ήταν αθώος ή ένοχος φαίνεται πως δεν θα το μάθουμε ποτέ! Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, δεν έγινε ποτέ δίωξη εναντίον του Αντανσόν. Ο ίδιος πήρε κάθε πιθανό μυστικό μαζί του αυτοκτονώντας το Μάιο του 2000….














Σχόλια